Tuesday 20 August 2013

Kehebatan Vivix



Kemarin vivix yg di order da sampai.. So, hari nie aku suruh la bapa try mkn.. 1 hari makan 1st/5ml jak.. Tengahari tadi aku call la bapa tnya dia da minum ka vivix tu.. dia ckp sdh dan pas minum vivix lidah nya da tdk tawar lg.. kebelakangan nie lidah bapa rasa tawar jak.. makan pun rasa tawar mcm org mau demam katanya.. ok.. hari pertama mkn da ada kesan.. lain kali aku update lagi testimoni vivix terhadap bapa.. tp sblm tu mari kita lihat apa kelebihan2 VIVIX nie..

1. Memperbaiki DNA.
  • Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi dengan cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

2. Memperbaiki tenaga sel.
  • Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu bagi menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
  • Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin lemah. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Vivix adalah hadiah terbaik pada ibu bapa kita bagi menghargai jasa mereka kepada kita selama ini. Ia sangat berkesan membantu meningkatkan kesihatan terutama dengan usia mereka yang semakin meningkat tentu badan mereka selalu sakit-sakit, mudah demam, mudah letih dan lesu.

Makcik aku pernah cakap "org2 sekarang nie kan.. kalu membeli perabot ribu2, membeli tv ribu2, beli itu beli ini semua mau yang mahal2.. tapi bila di offer makanan tambahan utk kesihatan, terus diorang ckp mahal la.. tak mampu la.. hairan jg kan..?" hehehe..

Jom hadiahkan ibu bapa kita sebotol Vivix dan lihat kesan nya terhadap kesihatan mereka.
untuk mengetahui harga Vivix boleh hubungi saya : sms/whatsapp 0197587122

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. sehari dah boleh nampak kesan kan.. betullah cakap makcikmu tu kan.. kadang bila sudah sakit baru mau menyesal.. huhu

    ReplyDelete
  2. sebenarnya aku pun terasa jg ckp makcik ku tu.. hehehe..

    ReplyDelete